Sjön, "kolsnäs?"

Nu ska jag snart till sjön och bada, äntligen är det härligt väder, tack o lov! Nästa vecka blir det nog mangskog ett tag! :) sen kanske ullared också :P kulkul :) så kommer ju Nathalie hem, ännu bättre! :D Ska snart börja packa till sjön ska åka halv  ett, för hanna( hon som jag ska åka med) passar hennes lilla syster till halv ett, annars hade vi nog redan varit där nu :) ska vi se, vad jag mer kan skriva.... jo, kolsnäs kanske blir i morron, Björn Rosenström spelar ju :P inte för att jag direkt lyssnar på han men det är väl då det kommer va mest folk och ungdomar och sånt så :) får se om det blir det, vet intevem jag ska gå med, Mimmi kasnke? får se, kasnke någon annan vill med också :9 men mimmi tror jag skulle gå med lollo och isa, men jag kasnke hänkar på där om jag får :) om det inte är ngn annan som vill dit då ra :P haha tycker ni att jag ska dit? :) aldrig vart där så jag vet inte om edt är kul...

jaja, nu ska jag nog gå och packa, någon som vet nått som man kan ha med sej till sjön kasnke? :P

Puss&Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0