Nattbad, naked xD ;O

Blev skivan, kom hem kvart i sex eller ngt :) sen farde vi till Lovisa och kollade på film och käka popcorn som typ tog slut innan filmen ens hade börjat ;) kollade på Linas kvällsbok, kan ju inte tycka att den är så bra men... sen så åkte jag mimmi och fia och tog ett kvällsdopp, efter att vi hade sett poliser i deje :O .... aja, det va skönt ;) haha, jag går hit och jag går  hit och jag stannar ;) haha OMG, det va kul ;) sen så bada vi nakna också ;) tur som va så va ingen där men det kom att! Emil, Ahlm, och Robin kom och där stog vi! precis kommit upp så det kunde vart värre ;) menmen, så va va där en bra stund och snacka och Fia "lärde" sig att köra cross moped (koppling) men hon kopplade aldrig så så gick d et med det ;) sen skrek hon,"hur stannar man?" så det tog ett tag innan hon stanna ;) sen körde vi hem och nu så sitter jag här på blogg, bilddagboken och msn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0