Med Mimmi! ;D

Då va man här igen då :P inte skrivit så mkt, för att jag inte suttit vid datan på ett tag nu (: även om det är cp väder! Va värsta fint i morse och nu så är det regnit och skit... :/
Igår va jag med Mimmi, vi hade skoj. hon "lärde" mej åka mellan koner med mopeden (fast det kunde  jag redan)för jag hade ju uppkörning, den gick bra iaf(Y) :D så va vi upp och köpte pommesfrites sen körde vi hem, då skulle jag ha uppkörningen så kom jag hem vid 7 :D då åkte vi och kolla på fotboll! men vi kolla inte klart och körde runt lite ist :) Sen frågade vi Nathalie ifall hon ville kolla på film med oss, men hon orkade inte då ;S synd det! aja, sen körde vi till Alice (vid hennes pappa) det gick ju bra, visste inte vart han bodde cirkulera på samma ställen hela tiden! :P men vi hittade till slut, så gick vi ut och gick och kom hem vid 1. Då va mor och far inte så glada på mej ... så ja. Va och lägga sej direkt. Sen när jag vaknade så va det en ny dag! :)
Nu har jag inget mer att skriva, blir väl ngn rad då och då :) 
Pusshej! 


 Mimmi < Alice >

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0