Hot Chick

Dagen började med att man vaknade av den jävla telefonen :@ aja, gick upp kvart över nio så det va inte så farligt :P sen gjorde jag inte ett piss! senare gick jag och mamma ut och plockade hallon, fva skit mkt hallon som vi plockade :P så nu klokar mamma hallonsaft :) sen fick vi besöt av morfar och Kerstin, fick present eftersom att dom inte är hemma på min fördelsedag som är om två dar! :D fick mej pengar så nu är jag rik... typ.. haha åkte senare lite moped på gräsmattan, måste plugga på teoriprovet... sen målade jag lite också :P vid trappen, då blev så varmt att jag va tvungen att hoppa i poolen då passa jag på att dammsuga poolen också ;) väldigt hjälpsam har jag vart i dag! :P
Igår åkte Nathalie till Danmark! Så det finns inget att göra... längtar tills hon kommer hem! :P
 
jo, btw så kollade jag på en film också :P hot chick, den är så himmla bra (Y) måste ni se, handlar om en tjej som har allt och en kille som är tjuv. Tjejen köper ett par örhängen som hon inte får men gör det ändå, (tar örhängerna och lägger dom i en ask) kanske inte fatta så mkt, men iaf dom där örhängena har en förbannelse över sig och så tappar hon ett örhänge och det hittar tjuven och så blir tjejen killen (men likadan som alltid på insidan) och killen samma sak, så lever dom så i nästan en vecka sen så berättar jag inte slutet... :P hoppas ni fatta lite iaf xD

Sen så finns det en annan bra film, white chicks, två mörkhyade killar som klär ut sej till vita tjejer! den äger! :P

Fick mej en tanke också, den är att eftrsom jag fyller år så tänkte jag ha typ en tjejmiddag och sen att dom som vill sova över får det :P ska nog ha det :) blir väl dock dom vanliga tjejorna, (killfri dag) xD det skulle vara kul P: men jag väntar tills Nathalie kommer hem med det, för hon måste ju vara med (; kan ju inte ha ngt utan att hon inte kan komma, får mej inte på maken xD

Nej nu har jag inte mycket mer att skriva, jo en sak, ha det bäst!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0