Goodbye this time :P

Gjorde teoriorovet i dag :D klarade det, så snart åker jag moppe (; hehe längtar så :D ska skjutsa Nathalie varje dag till skolan typ ;) haha om hon vågar :P

Jo, Nathalie kom hem igår :) vid tio så va vi till 12 mycket att prata igenom, ska kanske ses senare, om vi inte far till mangskog :P och i morron eller i övermorron så ska jessica (syster) ha oriflame party :P sen på måndag så drar jag till Ullared, med familj och gunnar och carina :P ska sova där om det finns platser :) så då kommer jag hem sent på tisdag, och så ska jag ta och slappa på onsdag så får man se vad som händer på torsdag ;P hehe

Nu ska jag kila, :P

puss&Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0