Byebye!

Idag kom jag hem från mangskog, vi har en sommarstuga där :P hehe. Mamma brukar vilja va där när hon fyller år och det gör hon i dag :) Jaja, sov där i två nätter, igår va vi i charlottenberg och shoppade :P fick mej faktsikt en del grejjor som : brallor, shorts, linne, t-shirt (lite längre) och strumpor (: köpte ett par örhängen till Nathalie som hon fick i fördelsedagspresent, blev dock sen! Men det va bara för att det som jag köpte först inte passa... Lite synd!
På tal om Nathalie, så åker hon till Danmark i morron, och är där i 9 dar (tror jag) saknar henne redan! så byebye till dej, ("därifrån jag fick min överskrivs text")

Och om 4 dar fyller jag år, har ju redan fått min present :P haha en moppe för den som vill veta! :P men jag har inte gjort teorin än eftrsom att man måste ha fyllt 15 för det!!! suger ju, borde vara tvärt om! menmen, den har jag rätt så snart :P yey! längtar, på sätt och vis men ändå inte xD bra där Marion (Y)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men det gör jag ju aldrig xD haha
Så jag passar på att lägga in ngn bild på en klänning som jag tycker är fin! (ginatricot) bara det att jag har ett problem, jag vet inte vilken färg jag vill ha :S Så ni kan väl hjälpa mej att välja :P Aja nu vet jag inte riktgit hur man tar och kopierar den då, men det får gå ändå :P ni kan ju kolla på den! Joline tunic, ska ha den svarta eller det blåa, HJÄLP!!! 
www.ginatricot.com ..

Jaja, det va allt för idag :P
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: nathalie

JAG KMR SAKNA DEJJ EN MASSA BÄSTIS <3<3<3<3<3

2008-07-20 @ 20:05:18
URL: http://nathalieskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0