Är utsidan viktigare?

Idag har jag vart i stan:) fick mej ett längre linne som va vitt! :D som jag ska ha under en längre t-shirt den va liksom lite genomskinlig så :P haha
Sen så hjälpte jag  faktiskt syrran att mata hästarna, hon är ju hästvakt åt grannarna nu! väldigt ointressant :P haha
Å, jag kollade film i dag också, ett smakråd på en film :P Freaky friday, tror väl att det är många som har sett den men alla har ju inte gjort det :D hehe så, den kan du ju ta och kolla på :P

Det är en sak som jag sitter och tänker på nu!
Varför dom flesta tjejer inte vill visa sig utan smink. vill dom inte visa hur dom ser ut när man är naturlig(utan smink) tänkte liksom på det i stan, såg närstan ingen tjej som inte hade smink! förutom barnen då, men ja.  Jessica (syster) frågade mej varför jag inte hade smink. Då blev jag, måste man jämt ha smink, får jag inte visa mej utan smink? Hon har ju inte jämt smink hon heller... Men visst det kanske är roligare att liksom sminka sej när man ska "ut" men det förändrar ju inte personen. Man måste väl kunna visa sig utan smink också? Dom flesta tjejer tänker liksom, o shit jag har inte smink på mej fy vad pinsamt när det går en kille förbi. Jag menar om man har en kille så lär ju han ha sett en utan smink te x om man sover då brukar man ju tvätta bort det! Men om han gillar en för den man är så bryr han sig inte om man har smink eller inte. Jag menar är utsidan viktigare än insidan?, visst man kanske vill ha en tjej/kille som ser bra ut men den får ju inte bete sig hur som helst den måste ju vara snäll också. Men visst det är väl alltid kul att "fixa" upp sej någon gång. Aja, slutpratat på det nu!

Kommer faktiskt inte på något mer att skriva :) blir mer i morron... :)

Puss&Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0