15 i morgon :D

Yes, vaknade av något i dag igen, denna gången va det syrrans lilla syster som sov här i natt :P hon vakna halv sju väkte mej vid nio xD (vi har inte samma pappa) gick upp och åt lite ^^ sen så vhjälpte jag väl Jessica (syrran) att passa Louise (hennes andra syster) som ville bada hela tiden! Men Jessica är ju lite badkruka av sej så det va jag som fick bada med Louise istället :O  15 min efter man hade gått upp så frågade hon - ska vi bada igen? men det har ju för en gångs skull vart härligt väder i dag, så man dog inte av att bada, men det va kallt! först 19 sen 20 sen 21 :P

Sen så ringde Hanna när vi kolla på film (alvin och gänget) den är ju bara för bra, kolla den filmen! :D Thedore är sötast för den som har sett den! :P btw, tillbaks till att Hanna ringde så åkte jag till henne och va där i 20min kanske, sen så ville hon hem till mej.. :) då badade vi! Sen försökte jag lära henne köra moppe jag höll i mopeden och hon fick gasa försiktigt på gräsmattan :P det gick ju väldigt bra ;) haha HOST* eller kanske inte... :P sen så sätte vi oss vid datan och gjorde ngn makeover på hanna :P det va ju kul! sen så skulle hon hem för hon visste inte om hennes pappa skulle iväg och fiska, så jag följde henne en bit, fick mej lite motion det är bra (Y) 2 drygt 3km eller ngt :P
 
Ja, så fyller man år i morgon också :) 15, bara vänta att få göra teorin, sen så har man sitt kort och får åka :D wihoo!

Jadu, nu har jag inte mycket mer att skriva, bortsett från att jag har haft en trevlig dag med väldigt fluffigt hår av allt badande xD

Puss&Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0