Vad kan man skriva? ;)

Vart ska jag börja? med gårdagen, då va jag med Nathalie hon sov över här :) vi pratade mest, eftersom att vi inte har träffats på typ 3veckor, då har man mycket att prata igenom med sin bästa vän :D vi kollade på film också, kyrkogårdss ön xD den är ju inte den bästa filmen men hon hade aldrig sett den så ;D  hehe, får se vad det blir i dag, kanske iväg och kolla suncup? med mimmi? men jag vet inte, kanske lite sent nu! men då kanske det blir i morron ist,  på dagen... Mamma och syrran åkte upp till mangskog, jag stanna hemma och va med Nathalie istället ;P men pappa va ju hemma så... :P dom kommer hem i dag. vaknade av att Gunnar och Carina var här i morse, vid halv 11? då satte jag mej vid datan ett tag, men nu så sitter jag ju här igen :P och skriver.... har inte så mkt mer att skriva, men ni kan kolla in min bilddagbok, sök på Mariiion :)

jaja, nu ska jag kila

Puss&Kram :)


Laddar upp lite bilder :)

Jag och Nathalie :)    Jag och Nathalie :)
Jag och Nathalie:)
Alice, Erika, Hanna och Elin Erika, Alice, Hanna & Elin :)
 Saknar! Saknar er alla! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0