allt från: Tjejkväll - Skivdag

Nu sitter jag här och ska bränna två skivor hos Nathalie, just tagit hem lite låtar :) hehe, gick inte bra på den ena datan så vi var tvugna att skicka över alla låtar till den andra datan :O men aja, det får faktiskt ta och gå ändå ;P

nu har jag ju inte tagit och skrivit på ett tag så jag ska börja från i förrgår :P jag och erika hade tjejkväll hemma hos mej, lite för att jag har fyllt år då :P vi kollade på två filmer juno den va inte bra, så som jag tyckte iaf. och så kollade vi på sweeny todd (stavning?) den va väl rätt så bra, jhonny depp är snygg! fast snyggast i pirates of the carabien (stavning här med?) och han har bra röst också om dom inte hade lagt på lite "andra" röster om ni fattar :P
Matilda, Kajsa, Helen åkte hem vid 10 men jag vet inte varför, kunde väl inte bli hämtade senare eller ngt :P men Kicki, alice, nathalie och hanna va ju fortfarande kvar. Alice stannade till vad kan den ha vart 2? dom andra stannade ju till nästa dag eftersom att dom sov över :P

Nathalie åkte hem först nästa dag men det va för att hon hade match dom vann med 5-0. GRATTIS! sen s åkte erika hem vid 1 och då passade jag på att skjutsa hem hanna d också, för jag hade lovat henne att jag kunde skjutsa hem henne :) passade dock på att lämna in juno ... sen väntade jag på att Nathalie skulle ringa mej för vi hade sagt att vi skulle va efetråt, men då så fick jag inget svar, varken på hem telefonen eller mobilen. Men sen ringde hon, jag blev helt paff för jag kände inte igen nummret så svarar jag och så va det Nathalie som va på kräft skiva hos Ingrid och Peter. Men jag hämtade henne vid nio för att vi hade tänkt att kolla handbollen klockan tre (OS) men vi va sååå trötta efter att haha, "dansat runt" och massa annat så vi väntade tills Johanna och Nicke skulle komma hem eftersom att dom inte hade någon nyckel med sej för den hade ju Nathalie. Dom kom hem vid 12, men vi prata innan vi lade oss. Somnade ju nästan direkt, tog inte s stor plats mot vad jag brukade märkte jag :) hahah tur!

Nathalie gick upp klockan nio för att fråga nicke om hon skulle passa ellen men hon behövde inte det så hon gick upp och lade sej igen, jag låg och sov ja ;D vaknade igen vid fem över 11 och gick upp och satte oss framför tv:n :P boxning va det, man skulle kunna tro att det va typ en porrfilm eller någon, det såg ut som dom sätte på varandra och tog händerna mellan bena och i röven på varandra, haha ja det blev ju action XD OMG. käka lite frukost också.

Förässten så blev det ingen handboll vi va så trötta och vimsiga :P sen kommer jag ionte ihåg vad vi gjorde, kollade lite låtar och så. hyrde film, americsn pie (beta eller något heter det) den va bra, men det är ju nästan alla american pie, :P ett gott skratt förlänger livet. Så vi åt lite godis och drack redbull :) Mums, sparar ju flaskorna nu xD trevligt kanske får ihop till en varsin redbull igen ;)

Jaja, nu får man se vad som händer i morrn, alla har ju typ åkt på hawila.. och på onsdag börjar skolan också :/ får se vd som händer då, får gå runt med fia ja xD men nu ska jag nog snart traska hemmåt och sova snart ;) trött är jag.







Får ta och bjuda p ådenna bilden på mej och Nathalie (:



Ni får sova gott i natt och drömma söta och glada drömmar :) Puss&Kram <3

kom ihåg fiskar kan simma men vi männsikor också (vet inte varför jag skrev s men aja) ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0