Nobody is perfect, remember that!

Happ, färdig packat nu så i morrn drar vi i väg, Carina blev sjuk så dom ska inte med, blir bara mor, far, sys och jag! men vi får det trevligt ändå! :) sover där i en natt, så andra dagen så kanske vi ligger vid havet ist för att gå på ullared. Får se hur detta blir!
Som sagt, gårdagen var ju inte den bästa. Är på dåligt humör just nu. Alltså det blir ju så ibland om man saknar någon! Så det är en dålig period, kanske är just därför jag inte är så jätte social! Men det kommer snart. Jaja nu ska jag komma in på något bättre som inte gör att man blir deprimerad, men ibland kan det vara bra att få ut det, ibland kanske det känns som man inte kan prata med någon, eller bara inte vill det då är det bra att skriva.

Jaja, in på något som är bättre. Jag har flagnat skit mycket! På ryggen är det ju värst! Tappar min färg :( vill jag ju inte göra..... det suger.

Jag sitter och funderar, måste man vara perfekt jämt? vissa nöjer sig inte med att folk är sig själva utan att allting ska vara perfekt,
-hon ska vara smal
-hon ska vara bra på sport
-hon ska nästan bara ha märkeskläder
-hon får inte visa sig utan smink

ja, en massa mer? men jag förstår mej inte på sånna killar, varför nöjer man sig inte bara med att man är sig själv? ar det inte bra att vara sig själv också? våga visa vem man är. Ingen är perfekt. Ta inte allting på utsidan, visst utsidan kanske spelar lite roll, men inte allting! så man ska vara tillsammans med någon som inte är sig själv och är taskig? förstår mej inte på det.... jaja, nu ska jag inte babbla på på det, men jag vill bara att ni ska veta att va dej själv det håller i längden! och att ingen är perfekt.

Sen så är det en till grej jag sitter och funderar på, hur ska man få mer som kollar sin blogg? vad vill folk läsa? det är lite svårt, alla har ju olika stilar, men man kanske kan göra en blandning mellan allt! Menmen, nu ska jag inte fortsätta på det men ge förslag? (:

Kan ju kanske ge er lite förslag på lite bra låtar och sånt :)

MCR - Cancer

The Sounds - Living in America &  Push It

Paramore - Misery Business

Dead by april - Falling Behind

All time low - Dear Maria

Underoath - A Boy Brushed Red Living In Black And White

Coldplay - Fix You

'
Det räcker tror jag ;) hehe

Nu så ska jag faktiskt ta och kila :)

Skriver inte förrän på onsdag :)

Ni får ha det bäst, hoppas ni sover gott :) Puss&Kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0