STAN :D

Kom nyss hem, vart i stan med Nathalie :D hittade mej ett par byxor faktiskt och en tröja :) Nathalie hittade sej faktiskt en jacka och ett par skor :) hon borde ha hittat mer som hon provade ;) haha tröttnade rätt fort, borde åkt in till bergvik, det är ju inge bra i stan :/ bergvik nästa gång! vaknade dock med ont i nacken och nu har jag ont i huvve,  hoppas det är borta tiulls i morron för jag och Nathalie ska ju faktsikt plocka svamp xD kul! nu sitte rjag hör och lyssnar på lite musik :D
lyssnar på:
Nomy - cocain och you better dir young
trust company - stronger
linkin park-bledd it out, held hands high, what i´ve done, no more sorrow
avril lavigne - when you´re gone
orremannen - bag in da box

M.M :D
 
på måndag har vi klassfotot också, får se vad det blir för kläder :) kanske det som jag köpte idag (: får se vad som bliver ;) haha vill bara ha det gjort! hehe

Nathalie sov hos hos mej i natt också, vi kollade på film :)
going greek eller vad den hette, den va inte så bra .... den va väl kul vissa tillfällen, men då måste man ha torr humor som vi typ xD
sen kollade vi även på material girls den är ju bra :) med hilary och hayle duff eller vad dom heter :P

btw så suger min data MUUUUS! det är något rubbat med den :/

jaja, nu ska jag ta och kila :) puss&kram, ha det bra sov gott i natt :P


Kommentarer
Postat av: Nathalie :D

torr humor som vi ? hall, du tyckte att den va as tråkig ju .. o då kan ju iallafall jag dra slutsatsen att det är bara jag som har bra humor utav oss två .. :P haha

2008-08-31 @ 09:34:18
URL: http://nathalieskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0