Pajen, hemkunskapslärarens kända namn xD

Hej!

slutade ovanligt tidigt i dag, kvart över tolv om man inte ville ha någon mat, men det ville jag :P hehe det va soppa :) god också! sen så åt man apelsiner och smörgåsar också ;) jaja, sen blev det ju helt rubbat, eftersom att pajen som är våran hemkunskapslärare sa att min grupp skulle ha hemkunskap, men vi hade fårr hört hela veckan att vi inte skulle ha hemkunskap och att det stog det på schemat! som det faktiskt gör!
Jaja, hade första elevensval i dag, manus! första och enda lektionen med Nathalie, kunde nästan inte hålla mej för skratt i början, men det gick bättre sen vi fick typ leka lekar, kasta en osynlig boll till varandra och använa fantasin sen skulle vi dela in oss i grupper så skulle vi visa upp en liten liten liten teater av något slag, haha. Jag, Nathalie & Amanda va ju bäst FFS! :D skrek ju typ ;)  men det va iaf kul, vår "grupp" va bäst :) sen så fick jag reda på i förrgår att sjuorna skulle vara med, det har dom aldrig vart förut,  men det va för att det var så lite folk som skulle vara med :/ tack vare att Niklas slutade ju förra året och att vi ska ha elisabeth och Arne, dom är ju helt hopplösa! Elisabeth är ju rubbad! Arne kan man aldrig starta igång med för han pratar ju hur länge som helst innan man börjar :O aja, slut pratat om det nu!

När jag kom hem så stog det iaf ingen  och bakade, softade lite, sen så började jag städa mitt rum :) klart är det nu! kanske inte syns överdrivet men man kan märka det på doften ;) haha det luktar ny städat :P hehe 

Men nu ska jag kila, ska snart käka. Hörs mer i morrn! 

Puss&Kram, sov sött :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0