Någonting till rubrik?

Första riktiga skoldagen idag, eller ja, hade bara en riktig lektion i SO. Annars har vi vart ute och gått, gjorde några gerejjer  i idrottshallen, tips promenad, matte klur sak och massa mer :P funkade väl, men kasnke lite tråkigt till slut. Jag och Ibbe lyckades lura elisabeth att vi hade gått så långt som vi skulle när det nästan va 1km kvar dit vi skulle xD haha. Men det har varit en helt okej dag, får se vad som väntar i morrn, börjar ju inte så seriöst eftersom att dom från hawila kommer hem i morrn tror jag ;D <3 saknat er allihopa: )

Men när jag kom hem gjorde jag inte så mkt, kollade O.C <3 va vid kyrkan i dag igen <3 och nu har jag nästan just kommit ut från duschen! :) idag sa syss att hon skulle komma hem får se vad som blir med det, hon har vart hos sin far 2 veckor nu och jag saknar faktiskt henne :) hehe 
Sen så fick jag ett bett igår, vet inte när/var/hur/vad det va.. Men det gör ont! :O

Nej nu ska jag ta och kila mej från datorn en sväng :)

Pussar&Kramar, sov gott i natt :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0