Mardröm :O

Nu tyckte jag det va dags att skriva igen. Inte gjort det på ett tag nu :O jag börjar från i förrgår xD Nathalie slingade håret på mej, så nu är jag blond igen ;) sen så fick jag mitt moped kort inte för jag har åkt så mkt men blir nog i morron, eftersom att jag och Eríka ska ha tjejmiddag så skulle vi åka upp och handla :) den är i morgon. sen igår gjorde jag seriöst inte ett piss! bored! men idag ska jag va med Mimmi, vet inte vad vi ska göra får se vad det blir :) hehe

Jo, inatt sov jag inte alls gott, drömde mardröm :O började typ med att jag hörde någon snarka där uppe så jag gick uppoch kolla, så va det ett spöke. sen så blev det något... Så va det borta sen så kom den tillbaka, sen hände det något och jag och mamma försökte ta oss ut till bilen men jag hann inte dit, dom typ "tog mej" eller något.. sen vakna jag, hel konstig alltså! den verkade kanske inte så läskig men jag lovar att det va den att!

Jaja, nu ska jag borsta tänderna duktig som jag är så har jag inte gjort detän! ;)
Puss&Kram (.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0