Längtar till helgen :D

Dagen är gjord, världens jobbigaste dag i skolan, kan hela dagen.. började med 75 min matte fem minuters rast sen hade vi SO i en till eller något..  sen sy slöjd, sen lunch sen hade vi NO som vi ska göra någon klocka som ringer eller vad man kan säga... skumt! sen hade vi tyska :/ DRYG DAG! 

Längtar till helgen, på lördag drar jag och Nathalie in till stan och shoppar :D WIOHOO! sen på söndag har nathalie match, funderar på att åka och k olla på den om den är hemma (: hehe sen ska vi ut och leta svamp och sälja :D vill ju ha en TV, så får se vad det blir, eller om det blir en peak tröja  eller något:) vad ska jag välja? ;P

jaja, nu ska jag kila, Puss&Kram sov SÖTT! :D

ps; skriv en bra låt, behöver hjälp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0