Käk med haklapp ;) haha

Idag har jag varit "hurtig" som Nathalie tkr för jag va ute och gick en sväng med hunden och sprang en bit  ;) haha så nu har jag ont i bena :( men jag får skylla mej själv. Mamma lagar mat nu, ska käka stek gäller att ha hak klapp så som man sölar när man äter det ;) mohaha

gjort om min blogg "sida" vad tycks? :P
inte så bra på det, är ju helt ny med det :) men man lär sej mer med tiden, någon som har något förslag hur jag kan göra ? :) bara skriva, bara bra! (y)
Det är en sak jag vill ha, en "autograf" i slutet av inläggen men jag fatta ingenting om det när jag läste om det :/ någon som kanske kan förklara bättre? :) Skulle vara super snällt :)

Nu är allt folk på hawila eller ja nästan allt folk, och så börjar skolan i övermorron :( längtar ju inte direkt, även om vi slutar klockan 11. tralala..

Sitter här och lyssnar på OS (Y) tycker synd om sussanna kallur (stavning?) fick  jätte bra start ju och trillar vid försa häcken. det va ju SKRÄL!

Men nu ska jag kila, ska ju snart äta, Mums! Fram med haklappen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0