Heta bullar ;)

Skrev just rätt långt och så tryckte jag om så allting försvann :( ska försöka skriva som jag gjorde, började med att jag inte hade skrivit för att det inte har hänt något roligt men nu tänkte jag att jag faktiskt skulle skriva :D som jag nu gör :)

Boring i skolan i dag, men slutade rätt bra (Y) hade teknik i 90min men det kändes inte som det, vi ska typ göra en plinga grej, jag och Hanna jobbar, vi ska göra ett "vinterland" av något slag :) tror att det kan bli rätt bra i slutet. Tråkigaste lektionen vart ju tyska, SUPER TRÅK!!!  och så fick vi börja med en läxa med typ 20 ord, liksom mjuk start? ska snart iväg och plugga på engelskan som vi ska ha imorron läxa det med. Tro det eller ej men jag ska faktiskt försöka lägga ner mej så jag får bra betyg så jag kommer in  på det jag vill :) antingen vill jag media, sam eller handel :P men det lutar väl mest mot media, annars sam natur... Men det läskigaste är ju liksom att inte känna någon så vet man inte vart man ska eller någonting. Men man får väl nya vänner :) hehe

När jag kom hem idag så såg jag att det stog "AKTA" på ett papper på dörren som syrran hade skrivit. Fattade inte va det va, trodde det va något farligt så kollar jag på trappen så har hon bakat kakor, och så kom jag in så luktade ny bakat, mamma och syrran höll på att baka bullar med äppelmos i och även utan, dom med äppelmos va Jätte Goda! dom hade även gjort bröd som också va gott och kakorna smakade jag inte på dom va inte klara och så hade dom gjort socker kaka med päron i . MUMS! Dom ska antagligen baka mera ikväll. När mamma sa att dom hade gjort sockerkakamed päron i så kom jago ch tänka på mormor som brukade göra den, som va jätte god :) saknar henne obeskrivligt mycket, går ju inte beskriva hur man kan sakna en person så mycket! <3 kom också att tänka på Nathalie lite granna, en gång bakade vi bullar, dom blev heta :D det va KUL :D

Men nu så ska jag ta och kila, Puss&Kram, sov SÖTT!


 

Btw, jag hade namsdag igår :) Louise (mitt andra namn)

Kommentarer
Postat av: Nathalie :D'

ja ofc ;D Heta bullar FFS ! :D

2008-08-26 @ 21:23:07
URL: http://nathalieskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0