Hem ljuva hem!

Nu är jag äntligen hemma från Ullared. hade väl kul förutom att det var oväder och spöregn! bara längtade hem! (alltså det va igår:P) idag började det med att man vaknade av mamma vid nio för vi skulle upp och städa stugan men jag va trött och inte gjorde det xD kunde ha vart kvar ocg sovit till 11 men jag kunde inte somna om :( som alltid! sen så åkte vi till något köpcenter av något slag! fick emj ett par jeans :D äntligen :) sen så körde vi vidare hemmåt! sen s stannade vi för mamma ville in på ett ställe och dricka kaffe så va det ett ställe där med kläder och skit! Men det va värsta B! herregud, måste säga att det slg! Mor och syster tyckte det va bra.... men det va det inte :O och nu så sitter jag här och skriver. Ska kanske snart ta och ringa Nathalie :D annars har jag inte mycket för mej, i morron blir det nog bara att slappa! härligt! :D

Jaja, kom ihåg: Du är unik precis som du är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0