Grattis (:

Idag är det fest hos Jonathan. Tror inte att jag ska med, stannar nog hemma och gör mamma sällskap. Känner inte för fest just nu! Visst det är väl kul att va med andra människor, alla som  inte brukar vara med på festen. Men det kommer ju inte bli lika kul utan dom. Dom borde ha tagit med, Nathalie, Ibbe, Karl, Niklas, Elin, Lollo... faktiskt! men jaja, det är ju inte jag som har festen så jag kan ju inte bestämma  vilka dom ska ta med och inte ta med. Får se om det blir något med min och Hannas fest? kanske sent för det? får se hur det blir. Men annars så är ju tjejmiddan på G nu också  :) blir nog nästa helg.

Idag fyller pappa år, tycker att det är många som  fyller år i dag, som man känner eller vet vilka  dom är eller ja över huvid taget. Sofia (i mangskog) fyller år i dag, Lennart (Mimmis farfar), Bäckström xD (lärare) sen så hörde jag en på radion som fyllde år i dag... :P ser man på!

Idag kommer antagligen papperna till mopeden, men pappa hinner nog inte kolla dom, han har ju fest ute i stallet(en motorcyckel klubb)  så ska det fixas  lite mer. Men jag väntar, kortet har ju inte kommit än heller, men det kommer snart. Fick något inbetalningskort i tisdags, som pappa har betalat så nu kommer kortet på tisda eller något :) nu ska jag sluta att babbla kanske blir lite boooring att läsa det här men huvudsaken är att jag iaf har skrivit .:)

Puss&Kram :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

men, var inte Elin och Lollo bjudna?.. :) Jag skulle inte heller dit.. :/ ska vara barnvakt.. :/

2008-08-10 @ 18:24:51
Postat av: svar till hanna

nej, men dom frågade om dom fick så fick dom :) nej, synd :/

2008-08-14 @ 12:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0