Död, x_X

Första skoladagen i dag. Men slutade 11 för det va ju liksom en "sån" dag i dag, bara gå igenom saker. Börjar på riktigt i morrn, men det är fusk att vi redan börjar medans dom andra är på hawila :/ men jaja. Men det blir ju inte bättre av att vi har världens sämsta schema! det suger verkligen. Skräl att vi fick det sämsta det ser bara värsta rörigt ut. 

Började med att man gick upp kvart i sju x_X jag va rätt död! åkte iväg 8 mötte fia, kom dit gick några varv sen så började man. Pratade mest och så fick man välja vad man ville göra på elevensval. Valde manus, sen stöd sen idrott och hälsa. Manuset är för show gruppen som ska skriva manuset. Sen så får man vara med i showen, men den kommer ju inte alls att bli bra etrsom att Niklas inte är med och skriver. Sen stödet är för dom som vill arbeta upp betygen i matte och no. sen idrott och hälsa tror jag ni förstår vad det är xD sen fick vi 30min rast då gick man runtrunt, eftersom att dom jag brukar umgås med iskolan är på hawila gick jag runt med ibbe ist, och fia också :) sen slutade vi och fick bulle och festis sen åkte jag och fia hem :)
och nu vet jag inte vad jag ska göra och så är jag lite hungrig på något. Men jag vet inte vad, mn jag tror att det är godis men ja och Nathalie har ju gjort upp att vi inte ska käka godis, hållt det rätt bra ändå (Y)  och jag är trött, zZzzZ ....

Nu ska jag kila! Ha det bäst! skriver mer i morrn, sov gott :) Puss&Kram
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0