Ångest! :S

Jag har boring ;S inte kul! och det hjälper ju inte direkt med ångesten jag har med att börja skolan :O längtar inte alls, bara till att träffa folket och rasterna :P annars så är det inget. sen så blir det ju inte bättre med att vädret är dåligt. Regnar ju som vanlig, tar det som en vana nu! rätt skräl att det regnar, har ju abra varit max en och en halv till två veckor som det har vart bra väder på under hela sommarlovet, men bara för att skolan börjar så kommer väl det bra väder, sommarn började med det iaf. Superbra väder veckan innan sommarlovet så va det hur skönt som helst!  Sitter och lyssnar på musik :) tur att det är något bra iaf (Y) brände skivan i dag :P vill att Nathalie ska logga in på msn :P ska fråga om hon kan skicka en del låtar till mej :P även om hon inte orkar ;) haha. det va nog bara hon som fatta det men ja :) hehe jag vet inte riktig vad jag ska skriva, hjälp! jo, om det är någon som har en bra låt kan den väl skicka den till mig [email protected]. Snälla (A)

nu kommer typ den bästa låten på skivan och på lyckonummret 8 ;) hardcore superstar - we don´t celebrate sundays :P för den som bryr sej, nu ska jag faktiskt ta och kila :) kommentera vettja :P 

Puss&Kram :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0